Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
About Me:
Hi2U. I am just a 17yr old kid who is just like any other teen you can find in your neighbourhood. This is my weblog which you are viewing. I think that behind every cool kid there is a weblog. Really! =))

Listening
I would not want you to call me an eavesdropper thus just take it that im listening to some emo/punk-rock music instead of conversation between the maid-next-door flirting with her bangla boyfriend.

Reading
I have a strong objection against people who thinks i am of bankrupt intellect so i am listing a bunch of intellectual-sounding books here even though i may or may not read some of them.


Viewing
Since I can’t list my porn collection here, I’ll just leave it this way until I can force myself to watch non-pornographic stuff, which may or may not happen.
BE SMART HERE.






Poorest Day of my life.
Monday. 9.24.07 12:16 am
One day after work with yuguang and alan. I went to buy the newspaper while they go toilet. I walked into the shop picked up the papers, put it at the counter and then OH EM GEEEEEE! i dont even have 70cents! It was very embaressing, i had to tell that fella to wait and i went to the toilet to borrow coins. Its a WTF moment for Yuguang and alan. LOL... Then worst is the next day also. i have to buy a 6 dollar item just to buy a 70cents newspaper. I forgot to draw money before i go home as i thought, hmm who would use money so early before work the next day, THEN HOW I KNOW I PASS BY 7-11 and then THE NEWPAPER IS THERE! i had to buy a magazine to make up $5 minimum so i can use Netts Payment. zzzzzzZZ

I envy free newspapers!

Comment! (0) | Recommend!

Passwords
Friday. 9.21.07 11:39 pm
Passwords is a very common thing now in our everyday life. Use for this and that, that and this.

Log in to school stuffs, some even lock your computer, websites, etc etc.

As there is a group of us playing world of warcraft who are close friends, sometimes we share our account user and passwords. Everyone laughs at my password. =(( idiot.

At first marc was saying " dont laugh at mine ah, kinda dumb"
Then after i told him mine, he gave me the WTH look on his face...

Wilson also, he went ' WHAT THE HECK, are you sure?"

Daryl just laugh and laugh.

retardssssss, slap all of you ah!

I mean password what, must be something retard that its so easy to remember, though i admit mine is a 4yr old kid thinking password BUT! hah! they never expected it to be like this.

Comment! (2) | Recommend!

Ya ya papaya seh!
Friday. 9.21.07 11:10 am

-black font is me, purple is eddy-


lol was talking to eddy bout the Jose Mourinho saga that shook the whole soccer realm. I just praised Arsenal only and then he ....... !!!!!!!

YA YA PAPAYA!

I know i won't praise Arsenal anymore. I would just keep quiet and think to myself that they are the most exciting team to watch now and Manchester United needs to do something to wake their stupid ideas up. =//

Damn long didnt see eddy already.. all those JC people so busy with A lvls.

blargh!






PS: Mel, you have just wont the award for being a faggoty carebear to the alliance.

HMPF! =DD

Comment! (1) | Recommend!

Who Will Win the Premier League ?
Thursday. 9.20.07 1:06 am
I think ARSENAL is gonna win the Premier League this season if things continue the way they are. No Shit, Arsenal gonna win =D. Because they got Robin Van Persie (haha the only arsenal player i like.)


MOURINHO GOT SACKED BY CHELSEA! IT'S like the OMG news cause it's freaking impossible! He came and won 4 trophies for them straight.

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=464751&cc=4716

Without him, thats it for Chelsea


Manchester United, though i like them a lot a lot and hope they will win but sigh sigh sigh at the performance. its not only a lacklustre display every week but a lucky win at times.

If all continues like that, Arsenal going to be teh MOST exciting club to watch and the winner of the Year.

HMMMMMM! actually come to think of it, i like arsenal more after Theiry Henry left arsenal. Heee heee

Comment! (0) | Recommend!

Boyfriend TO Husband.
Sunday. 9.16.07 1:39 pm
Got this article off the web and thought it's kinda interesting so i thought well why not share it. =D




Dear Tech Support:

Last year I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed a distinct slowdown in overall system performance - particularly in the flower and jewelry applications, which operated flawlessly under Boyfriend 5.0. In addition, installation of Husband 1.0 seems to have uninstalled many other valuable programs, such as Romance 9.5 and Personal Attention 6.5,and then installed such other undesirable programs as NFL 5.0, NBA 3.0.and Golf Clubs 4.1. Conversation 8.0 no longer runs, and Housecleaning 2.6 simply crashes the system. I`ve tried running Nagging 5.3 to fix these problems, but to no avail. What can I do ????

Signed,
Desperate

Dear Desperate:

First keep in mind that Boyfriend 5.0 is an Entertainment Package, while Husband 1.0 is an Operating System. Please enter the command: “http: I Thought You Loved Me.htm” and try to download Tears 6.2, and don`t forget to install the Guilt 3.0 update.

If that application works as designed, Husband 1.0 should then automatically run the applications Jewelry 2.0 and Flowers 3.5. But remember, overuse of the above application can cause Husband 1.0 to default to Grumpy Silence 2.5, Happy Hour 7.0, or Beer 6.1. Beer 6.1 is a very bad program that will automatically download the Snoring Loudly Beta. Whatever you do, DO NOT install Mother-in-law 1.0 (it runs a virus in the background which will eventually seize control of all your system resources). Also, do not attempt to reinstall the Boyfriend 5.0 program. This is an unsupported application and will crash Husband 1.0.

In summary, Husband 1.0 is a great program, but it does have limited memory and cannot learn new applications quickly. You might consider buying additional software to improve memory and performance. We recommend Hot Food 3.0 and Lingerie 7.7.

Good Luck,

Tech Support


* I like the part where Husband 1.0 will crash if Boyfriend 5.0 is attempted to be installed back. LOL*

Comment! (4) | Recommend!

Poor Chap. LOL?
Sunday. 9.16.07 1:31 am
Edmund's house is under renovation so his family rented a chalet for 2 weeks in pasir ris. He cant play WoW properly. LOL he has to go to MacDonald for the WiFi just to play. I really cant imagine the scene. Luckily Ed has no mic. When he plays game, he is like an angry boy. LOL he swears and scolds at his and others own mistake. Imagine when a family is eating at macdonald's and with their 9yr old kids, Suddenly! They heard "FUCKING DISPELL THE POLYMORPH" or "CAN YOU BLOODY READ THE PARTY CHAT?" ... Imagine its a shout too. LOL I would wanna be there first hand. Overall he is a nice person and funny too la... You just needa know him.

Ed's sis is damn weird. Few of us going over to his chalet later to just say hi. His sister stated that "she dont like strangers going up the room" so we all later had to stay downstairs. AND PLAY WINNING ELEVEN! Someone with the CAR! has to bring the PS2 man. if not i will bitchslap his face if they ask me to bring and dont fetch me. Ed also likes to keep saying his sister is hogging the bandwidth at home and then ask those who got no girlfriends take her sister out so that he could have all the bandwidth to himself. [email protected]


heeee gonna finished up my nasi lemak then shall make my way down to meet weiyi and yuhui first.

Comment! (0) | Recommend!

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
ian-rvc's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.008seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.