Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
Look How Confussed I Am


nitz_831_
Age. 31
Gender. Female
Ethnicity. White
Location Troy, PA
School. Other
» More info.
A Better One Of Me
Joel
Image Hosted by www.glowfoto.com Rock On Dear
Kevin, In My Favorite Shirt
Image Hosted by www.glowfoto.com I had that shirt...but it was too big for me :(. Btw, i stole the picture from Erika's webshots
Jamie
Image Hosted by www.glowfoto.com just thought that this was a cute pic of him
Dave and A7x
Now Wait A Minute, What Happened?
Sunday. 4.3.05 8:27 pm
Be it extremely emotional, controversial, messed up, or whatever, this entry has been password protected.

If you know it, enter it; or, ask me for it.

Comment! (0) | Recommend!

OMG I cant believe I just said that!!
Sunday. 4.3.05 7:54 pm
you know what i just noticed? That the time on these enteries is off by an hour all the time..huh, thats really weird. Anywho, i hope everyone has fun without me tomorrow and tuesday. Its so stupid that i got two days out for that fucking fight. And they are calling the police. Well screw them because since it was on the bus the school cant press charges. It has to me me, heather dyke or the owners of the bus. And John and Sharron didnt press charges when we were drinking so i dont think that they will now. So screw the school. I have to take an incomplete in jewelry though because since its the end of the marking period on tuesday i cant finish my third project. And I dont know what im gonna do about music app. because i need to take the rock and roll test and i dont know if i can take it at home. Oh well, they have to let me make it up so i guess i can let it be their problem. Damn, im gonna miss the PSSA's AGAIN, i was suspended for them in ninth grade too and i never made them up. Yeah, friday was weird...not sure why. It was good on the bus and half way through first period, but hen i got called to the office and had to listen to that bullshit about calling the police and pressing charges and it just pissed me off. Then the lady we had for a substitute in music app. wouldnt give me the test to take even though we were supposed to take it friday. Then english was jsut boring, skyler wasnt there...but cramrod was there and in a good mood so it want too bad. He's an ass but he's funny. Last period fucking Mrs. Olver read a note that Bill wrote to me. Stupid bitch, hasnt she heard of privacy?? Thank god it didnt say anything too bad. But he put it on the desk in between us and i picked it up and started dto read it an dshe jsut starts reading it over my shoulder. I didnt know what to do because i knew if i folded it back over and put it away she would just take it so i just let her read it. Then he wrote me another one and she took it off the desk between us and threw it away. But Bill got it out of the trash can and i read it anyway. Im so glad that when i come back i wont have that class anymore. Blah, i dont know what im gonna do tomorrow but tuesday im going shopping. Not for anything good though, i need to get some gym clothes, so i'll probably just go to Wal-Mart and get them. Not my normal shopping place but its only gym clothes so whatever. Saw Melinda at the store today, only talked for a few seconds but at least i got to talk to her a little. Went to Dushore yesterday, yeah, big fun there. blah, im so bored. Hehe, Amy pointed out something interesting to me friday...but i'll make that one a private entry. oh an Shawn i agree with you, fuck school, but not with the drop out thing...

Comment! (0) | Recommend!

Wait a minute, what????
Thursday. 3.31.05 8:43 pm
blah, today was boring. Jewelry was fun. People in there make me laugh (amy). The assembly was stupid though, i liked the dollar and chair thing but the rest of it i thought was just stupid. Second period...reviewed for tomorrows test. Third period, watched a gay movie. Last period...only study hall and nothing funny happened except Bill was sniffing the rubber cement and then he pocketed it. Got home and made cupcakes for Cheryl's birthday tomorrow. I even made frosting and put sprinkles on them and put a candle on hers. (her frosting is pink too, everyone elses is white) All the lighters in my house are gone tough so i hope someone on the bus has one cuz i really dont want to light a match. Yeah, we're going to eat them on the bus cuz then Amanda, Adam, and Stacy are there too. I made 23 cupcakes but in only bringing in 11, adam will probably eat any that the rest of us dont. I have to make her a card still. I should have stayed home today, that would have been better than school. Oh well, Steven is being mature about the whole i like him thing so thats really good. Lots of guys are weird or act way different but he's acting the same. Huh, this music app test is gonna suck, we have the actual test but some of the answers i dont know, and Boyer isnt gonna be there tomorrow to ask so...Oh well. I can cheat in that class anyway, i'll probably leave my papers out and just copy what i have, or just switch all but the first page. That would be easiest, because the first page is different because it has the word test on it but the rest is the same as the review. Blah, i need to go study it i guess, try to look up the answers i dont know...

Comment! (1) | Recommend!

OMG, look how dark it gets in here!!!
Wednesday. 3.30.05 7:33 pm
Be it extremely emotional, controversial, messed up, or whatever, this entry has been password protected.

If you know it, enter it; or, ask me for it.

Comment! (0) | Recommend!

Friction Burn
Wednesday. 3.30.05 7:11 pm
Okay, today i was so abused. Mostly by Josh Grace in second period. First he had one of those sticks that you stir paint with, and he hit me in the ass and the leg with it. Then we had squirt guns and he got me with them. Then we were playing bullshit and he slapped my leg REALLY hard...its still kinda sore. Then me, greg and josh were in Mr. Wiles room and greg was playing the piano and josh was trying to put his arm around me and i ran away because i thought that he was gonna hurt me. And then he promised that he wouldnt so me being the stupid person i am went back over and he started talking and was like "has anyone ever done this to you?" and as he said that he stuck his finger down my shirt and pulled it down. Then he got me with the squirt gun some more and greg threw some stupid plastic ball at me a few times. And Josh got water from the water fountin and spit it on me. I guess that i should explain that there were no teachers in class today. Mr. Boyer had to get stuff ready so he was in his office and almost everyone went to the auto cad room. So it was Me, Josh, Greg, Cheryl, another Josh, and Mudge for a little while just hanging out. The guys (well josh and greg) wanted to play strip poker but we decided against that one. We played frisbee too but we got yelled at. And we locked greg in the girls bathroom, and got yelled at. And we got yelled at for the squirt guns too. We got yelled at for a lot of things today but it was mostly worth it. When he pulled down my shirt i was just like omg i cant believe you just did that. I didnt even get embarassed i was just shocked that he did it, i should have known better than to be shocked though. I mean it is josh. Nothing else really went on today. The cute kid was in study hall. But almost everyone else was gone. Jewelry, well that class still sucks but at least i get to hang out with erika, amy and stacy may. I might not come to school tomorrow, my mom says i dont have to because the only major class i have is english and all this week i've just been sitting there because we've been working on our essays and book reports and i have had them both done for a long time so i have nothing to do. And friday is cheryl's b-day and since i only have like four dollars i guess that i will make some cupcakes for her and party on the bus. I had a nice talk with her on the bus today. Rob Zombie is on tv, hell yes. Nobody wants to go to the sleepwell concert with me :(, no one knows who they are is why. Oh well, maybe i will go alone, i still need a ride though because skyler is mean and wont give me one. Maybe i wont go too, never know, depends on a lot of shit. The guys are being weird, it pisses me off with two of them but with Josh (white) its normal, and his isnt a strange just look at me weird so...maybe that helps. Oh well, screw them for now i have other things on my mind that are more important. Like if i want to go to school tomorrow or not. Maybe i should call melinda and see if she's coming. I have to remember to talk to amy about bill if i dont go though, so maybe i should just so i dont forget. blah, i wrote a lot today. I didnt write yesterday though. so i guess its all good

Comment! (0) | Recommend!

WHY?!?
Monday. 3.28.05 8:54 pm
OMG, my mom just told me that we actually have to go to school tomorrow! WTF, that pisses me off, why do we have to go back early. Damnit, today so sucked ass. First my mom said that we could go shopping today and then she was like well i think your dad wants to wait until we go grocery shopping. Well yippy skippy for him. And then i was just pissed the rest of the day cuz people are fucking stupid. At least my guitar got fixed. Ever have one of those days that you just wanted to pick something up and throw it through a wall or window, oh yeah that was my day. Kinda disappointed about some other stuff but wont go there right now. "Accidentally" took a little too much medicine today, didnt get the effect that i was hoping for, just made me tired and go to sleep. I wish that i had something stronger than wine in the house. Southern Comfort sounds good, yum, i like that shit. Was on the phone with Melinda a little while ago, making sure she was coming to school tomorrow, if she wasnt i was gonna say i was still sick and couldnt go. I so miss people, i need to catch up with a lot of people. Never seem to have the time to though, that makes me sad. I really miss Laura, i wish i knew where she worked. God i used to have so much fun with her. She was just like me, never lied to me told me just what she was thinking. And the guys, god i miss them, life sucks without everyone. And thanks to my parents hating everyone i cant even hang out with any of them anymore. Anywho thinking about it is just making me feel worse about it so... Put a lot of my pictures back up since my room hasnt gotten done yet. It was supposed to get done right after Christmas but i should have known better. That really kinda pisses me off though because it was part of my christmas presents that it was supposed to get done then and now that it hasnt i think that i should get the money that was offered in its place. Cuz its not really what was agreed upon. I think that i need differnet medication than i have...maybe prozac or something cuz i feel like shit most days now. But my mother "doesnt believe in depression", well i think that she is full of shit cuz my nurse asked her if i was, and that was like three years ago. Anywho, i want a cigarette..:(, i really want one.

Comment! (0) | Recommend!

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

"What's wrong with me? (Yeah, oh yeah) Why can't I see? (Yeah, oh yeah) I'm so addicted to you...and you're such a dick to me --Lit "Addicted."

nitz_831_'s Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.017seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.