Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
welcome to my mind ...

The weather
A constant state of being.
My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Well, hello there.
Flag Counter
Black Friday
Saturday. 11.25.06 1:46 am
The first part of the day was dead. I was expeting it to be busy that part of the day. Instead it was busy between 5 and 7. I was able to get out of there before 8 though. Everything seemed to go smoothly, there were only a few small mistakes; nothing that couldn't be fixed easily.

I'm off tomorrow and without plans. I have to do laundry. And I think I'm gonna actually go to the office and get a gym key. I've been talking about getting a key to the gym for the last few weeks. I guess it depends on how I feel too.

Lance has been spending most of his free time here. At least once I get off work and he's usually here pretty late. Tonight he had to leave early cuz he had to be up at like 6 tomorrow morning cuz of something that has to do with school. He's in the drumline and they've got a football game tomorrow that he has to attend. So he said he'd be over again on Sunday. I like his company. Erin's funny about it; she calls him my 'non-boyfriend' since we're just friends. At least in my eyes we are. I'm not sure as to his intentions, but I'm sort of hoping I find out. I keep getting these hints {if you wanna call them that} that he wants something more, but I dunno.

Anywho, today was a weird Friday. It was unbelievably slow at work up until right around 5. That's when the phone wouldn't stop ringing, and people kept coming in from nowhere, it seemed. It was busy steady like that for about two hours. Our entire dining room was full exept maybe one or two two-person tables. Everyone was working and attempting to get everything that they needed without running into anyone else. We seemed to manage just fine. We were even shorthanded a couple people, but it was unnecessary people. Other than that, nothing really happened to make today anything special.

I don't really know what else to say so I guess I'll write again tomorrow at some point.

Comment! (2) | Recommend!

Food on holidays = eating too much
Thursday. 11.23.06 10:24 pm
Well, I got back home about half an hour ago. We didn't do all that we were going to do. We didn't get to play drunk cranium, or go swimming. But that's fine with me.

We did get to go see Marcus. He was really sick. It was sad; I almost started crying. We were only there for a few minutes cuz of how bad he was feeling and ow much I don't like hositals. It was good seeing him though. His fiance/wife and two of their kids were there. It was nice seeing them too.

Anywho, back to going to Erin's. Before we headed back to her house, we stopped at Hollywood Video to rent some movies. We rented Over the Hedge {which I've already seen and its hilarious} and Hard Candy {which is weird}. Erin cooked her 22 1/2 lb turkey, which took longer than anticipated. The only thing it affected was the fact that the mashed potatoes were sort of cold. But that's what a microwave is for. We had corn, green beans {which by the way are absolutely disgusting}, stuffing {fucking awesome, there are no other words for stuffing} and yeah I think that's it. I brought a pumpkin pie to cook, but we were all so stuffed that I ended up just bringing it back home. I forgot to bring the rolls and the croutons for the salad. Haha. I also had Erin buy me some Smirnoff Twisted: Green Apple. That stuff is really good. I have three left and I'm probably gonna have one more before I go to bed.

I have to work tomorrow. I have absolutely no idea how busy or slow its going to be. I hope its slow. I wish I had the money and a car so that I could go shopping first thing tomorrow morning. But since I don't have either, I'm just going to have to go shopping another time. Oh well.

Lance came over again last night and he's supposed to be on his way here again. I think he likes me. I'm not interested in him though. Which poses a problem. I don't want it to be awkward if he were to make a move on me. Which I'm grateful that he hasn't made a move on me. I don't think I'm gonna do anything or say anything unless this situation arises. He's my friend. I don't want the friendship to be fucked up. Whatever. Like I said, I'm not going to do anything about it right now cuz there's no reason to.

Alright, I don't really have anything else to say, so I'll write tomorrow after I get off work. I'll let ya'll know how the day went.

Comment! (3) | Recommend!

Happy Thanksgiving!
Thursday. 11.23.06 2:25 pm
Just wishing everyone a Happy Thanksgiving! I'm about to head out so I'll post about my day later on tonight. I hope everyone has a wonderous Turkey Day.

Comment! (3) | Recommend!

Craziness
Wednesday. 11.22.06 9:28 pm
So I'm thinking that waiting till today to go grocery shopping was a not-so-good idea. I didn't have to buy a whole lot, but the store was packed. I've never gone shopping the day before Thanksgiving, and I'm thinking that I won't be doing it again for a while. Hopefully I'll be back close to my family next year and I'll be able to go home for Thanksgiving, letting my mom do all the shopping.

Anywho, Joey was anticipating today to be busy. He said it was busy last year so this year would be the same. Well, since I wasn't here last year, I couldn't agree or disagree. And unless it got busier after I left, it wasn't busy at all. It was actually pretty slow for the most part. Now Friday, I'm not sure about.

Since Friday is Black Friday, the shoppers will be out and busy. I'm not sure if they're gonna be stopping by our restaurant though. They might, they might not. Our prices are slightly higher than most fast food restaurants and with everyone spending their money on gifts, who knows if they'll have the extra money to be spending on our food. Its well worth it. But whatever, that's entirely their choice. I actually hope that its not busy, cuz I really don't want to work, but having said that now it's going to be busy as all get out. Oh well.

I'm still going to Erin's house tomorrow. I was going to call Katie and let her know that I wasn't gonna go to her place, but she called me first to tell me that she was going out with her family. So I guess it worked out well. I bought the salad stuff and I got the croutons from work. We have some of the best croutons. I'm gonna have her stop at the store and buy some Smirnoff Twisted tomorrow on the way to her house. I want alcohol, but I don't want to get drunk. So a six pack isn't going to do anything to me. I might have her buy some Bacardi though, since she's got soda. But who knows. I'll have to wait and see. This is going to cut into my vacation money again, like the movies did the other night. I guess it'll be worth it.

Alright I don't really have anything else to say so I'll write again whenever I do have something to say.

Comment! (1) | Recommend!

Turkey day approaches
Tuesday. 11.21.06 9:33 pm
Thursday is Thanksgiving as you all know, and I'm not that excited. I used to be excited when I was younger cuz we lived closer to family and were only a few hour drive away from a giant meal with a majority of my extended family members. Now, my closest family members are my mom and sister and they're over 350 miles away. My not having a car makes it slightly difficult to drive up there for the weekend. However, I will not be alone on Thanksgiving {although I wouldn't mind even if I was}.

I will be going to Erin's house for Thanksgiving and will be spending the day with her and two of her kids. She got a 22 1/2 lb. turkey for free. She belongs to some program that gives her free shit for like holidays and such. My stepdad was part of something like that a while back. But, that's a different story. She's going to have all kinds of food; I have to provide the rolls, salad and whatever else I want to provide. I'm going to try and get some of the stuff from work so that I don't have to pay as much {like croutons, tomatoes and cucumbers for the salad}. I have to ask Joe about that though. She was going to have the billiard room reserved, but her idiot son forgot to call and reserve it. Oh well. I'm sure we'll find something fun to do. I'm not really sure exactly what's gonna happen or what we're gonna do, but I'm sure something good will happen. I'm gonna see if she can take me up to see Marcus. Make his Thanksgiving a better one since he can't spend it at home with family.

Anywho, since its Tuesday night, there's nothing on TV. I'm watching National Treasure for the umpteenth time. Its a good movie though so its worth watching over and over again. Its kinda like Twister, only I can't text lines from the movie to my mom because I don't think she watches it as much as I do. Tomorrow there's not much on either, but I'm sure I'll find something.

Nothing interesting happened today at work. There was this one cute guy, named Anthony, that came in; he comes in all the time. This other really cute guy came in and asked for an application. If he does get the job, I doubt I'd date him cuz I really don't want to date a guy that I work with. It was just me, Erin and Gary today. It wasn't too busy so we were able to get everything done. And I was also in a better mood today. I was actually myself and my mind was as clear and focused as usual. Other than that, like I said, nothing exciting happened.

Alrighty, I have some stuff I need to get done on the net, so I'll be back on later this evening.

Comment! (1) | Recommend!

I need a vacation
Monday. 11.20.06 8:14 pm
I'm so damn sick of work and the people that I work with. Not all of them piss me off, but for the most part a good 98% of my fellow coworkers piss me off in some way at some point. Some more than others, more often than others. I hate having to work. I haven't had a vacation since the end of May, and I still have another month before I go on another one.

Today, I guess, was normal. It was a little busier than it has been the last few Monday's but we were sort of expecting it. I wasn't focused at all today; I couldn't concentrate on anything clearly. I don't know why either. There's nothing on my mind that stands out that would keep me distracted. I slept through the whole night last night; from 1 to about 8:30 so that's a good 7 1/2 hours of sleep. Yet all day today I was just out of it. And my coworkers pissing me off didn't really help my lack of a happy attitude.

I'm still not sure what it is that's bothering me, but I now have a more intense headache than I did earlier. Maybe I'll lay down early tonight. That was my plan last night, but it didn't work out so well {considering it wasn't till 1am that I went to sleep}.

Alright, I don't know what else to say since I can't figure out why I'm so out of it today.

~BTW, I'll read and comment on blogs later on tonight~

Comment! (3) | Recommend!

LostSoul13's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.045seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content © Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.