Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
JUST WANNA BE LOVED......
cHaTTeR!
JuSt a LiL BoUT MeeH


GuLLiBLeViETgiRL
Age. 33
Gender. Female
Ethnicity. ViEtNaMeSe Foo
Location 9o9, CA
School. Other
» More info.
iT'S LiKE THAT.......
Mariah Carey - It's Like That Lyrics

[Jermaine Dupri:]
Dis is, the point when I need everybody get to the dance floor
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
Da da da da, I like that y'all (that y'all)
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
Like da da da da, I like that y'all (that y'all) MC

[Mariah Carey:]

[Verse 1:]
I came to have a party
Open up the Bacardi
Feeling so hot tamale
Boy, I know you watchin me
So what's it gonna be?
Purple taking me higher
I'm lifted and I like it
Boy, you got me inspired
Baby, come and get it
If you're really feelin me

[Bridge:]
Cuz it's my night
No stress, no fights
I'm leavin it all behind
No tears, no time to cry
Just makin the most of life

[Chorus:]
Everybody is livin it up
All the fellas keep lookin' at us (cuz)
Me and my girls on the floor like what
While the DJ keeps on spinnin the cut
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)

[Verse 2:]
You like this and you know it
Caution, it's so explosive
Them chickens is ash and I'm lotion
Baby, come and get it
Let me give you what you need
It's a special occasion
Mimi's emancipation
A cause for celebration
I ain't gonna let nobody's drama bother me

[Bridge:]
Cuz it's my night
No stress, no fights
I'm leavin it all behind
No tears (no tears), no time to cry
Just makin the most of life

[Chorus:]
Everybody is livin it up
All the fellas keep lookin at us (cuz)
Me and my girls on the floor like what
While the DJ keeps on spinnin the cut
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)

[Bridge:]
Cuz it's my night (it's my, it's my night)
No stress, no fights
I'm leaving it all behind
No tears (no tears), no time to cry
Baby, I'm making the most of life

[Chorus:]
Everybody is livin it up (I said everybody)
All the fellas keep lookin at us (lookin at us)
Me and my girls on the floor like what
While the DJ keeps on spinning the cut
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)
It's like that y'all (that y'all), that y'all (that y'all)
It's like da da da da, I like that y'all (that y'all)

This is my night

[Fatman Scoop:]
Let's Go Now (what), let's go now (what)
Here we go now (what), here we go now (what)
Let's Go Now (what), let's go now (what)
Here we go now (what), here we go now (what)

[Fatman Scoop and Mariah:]
Let's Go Now (what), let's go now (what)
Here we go now (what), here we go now (what)
Let's Go Now (what), let's go now (what)
Here we go now (what), here we go now (what)
uge....
Saturday, March 20, 2004
feelin soo shitty and guilty rah now.....ack...i knew i shouldve stayed home...but nooooo my dumb ass just had to go out...fuck....no more drugs for me.... i think last nite made me relize alot of shit.....hopefully i dont ever get near it agens....ack....i hate havin come downs....and randys commin down pretty soon...and i feel n look like shit...uge.....ish gonna be a horrible nite..wid da way im feelin and stuff....i really just wanna stay home..and take care of my self... but i dont wanna disappoint randy....cuz i noe hes been lookin foward to seein me agen....ackKkKk...i wuld feel da same too and shit...but fuck...im soo like uge.... hands keep shakin....body just keeps shakin....whack ass shit...-_-.....NO MORE DRUGS!!! i reliezed that after doin soo many..it aint fun at all....-_-...i new that already...but my ass still did it....RAWR!!!....imma go...i really hate myself rah now...and just a few days ago i loved my life...and myself....sad how drugs can change how you feel so quickly....-_-

Comment! (2) | Recommend!

=D
3/18/04 11:27 AM
gyea baby...i got my tat done today...looks pretty sickalicous ^_^...fuck tho... it was soo much like pain....just felt so irritating...uge....like someone scratching da same spoot over n over tell it hurts... but gyea... got 2 dragons facin each other and in da middle of them it says....
yeu thuong
kinh truong
da dinh
it means love,respect,family.....all yu need in life...for happiness.....i wuld i got all of that..and thats y im soo fucken happy rah now....i aint got love wid a man... but i still got love...i see people missin one or da other..and dats wat makes them soo sad n shit...i noe dats wat made me sad bak in da day.....i never had da family til now... which is good ass shit yannoes...^_^...fuck im soo happy..lifes just soo daym great!!! ^_^gRrRrRr thoo...i got a dentist apt. at 11am over in OC!!! GrRrRr gotta get my cheek all swollen up n numb....GrRrRrRr...oreoz tho....imma klnock out soon cuz i puffed a lil herb to take away some of da pain i was goin thru..and gya...now i got da munchies...and sleepy eh...GrRrRr...>_<....byebye!!

Comment! (1) | Recommend!

dentist...
3/18/04 12:42 AM
rawr...today me,sis,and nephew went to o.c. to take me to da dentist....got my left side done...had to get 2 fills....and gyea....then after that we went to go buy andy food...then went to p.l.t....got boba...and anthony toys....left p.l.t. and headed over to whitter whre andys pad ish at...dropped off da food..den we went home....came home and gyea...didnt do mucho...just ate dinner...and played wid anthony for a lil while....and now im here...bout to go...cuz ya...im busy.....-_-.....byebye

Comment! (1) | Recommend!

i JACKeD KANDe!!! ^_^
Tuesday, March 16, 2004
Name: LINDA
Birthday: JEWLIE ATETEEN NINETEENATEYSEX
City/State of birth: POMONA
City/State you live in now: FONTANA -_-
Age: 17
Sign: CRAB...69....CANCER ^_^
Eye color: BROWN
Hair color: BLACK
Height: 5'5


Chapter 1 - Favorites

Color: RED,BLACK,BABY BLUE
Food: FRIES
Clothing brand: HMMMM....I LIKE ALOT...BUT FOR21EVER ISH NICE
Shoe brand: NIKE?
Book: THE GIVER
Type of music: RnB..TRANCE...HiP HOP
Song[s]: UhHhH.....EAMON....FUCK IT <^>^_^<^>
Singer:AVANT
Number: 3,9
Restaurant: DENNYS!! ^.^
Movie: PASSION OF THE CRIST...-_-...I AINT EVEN CATHOLIC...OR CHRISTIAN


Chapter 2 - Yes or No

Do you smoke? GYEA
Do you drink? EH...SOMETIMES ^_^
Have you ever been in a car accident? GYEA
Do you hate your parents? NEVER
Have you ever broken a law? AHAHAHA...FUCK DA POs....AND FUCK DA LAW ^_^.... BUT OF COURSE IVE NEVER BROKEN DA LAW....IN TOO DAYM INNOCENT...MUAHAHA


Chapter 3 - Currently

What are you wearing? GREY SWEATS...AND A HURLEY TEE
Who are you talking to on the phone? I WAS TALKIN TO GREMLIN..HAHA
Online? NOONE.....CUZ NO ONE LOVES ME...=(
What time is it right now? 1030
Are you happy right now? EHH...SORTA
What are you listening to? USHER...YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
What are you doing? UHHHH....DA FUCK?


Chapter 4 - This / That

Water/Soda:SODA!!!!!
Plain milk/Chocolate: MILK ONLY ^_^
Rock/Pop: POP
Pop/Hip Hop: HIP HOP
Hip Hop/Rock: HIP HOP
George Bush/Bill Clinton: BILL BILL BILL HAHA
Tupac/Ja Rule: TUPAC!!!!!!! FUCK A FAKE
Dog/Cat: DOGGIES...^_^
Britney/Christina: CHRISTINA?
Phone/Computer: FONE!
Online shopping/Mall: MALL


Chapter 5 - Love/Life

Do you have a boyfriend/girlfriend? -_-NAW.....
Do you have a crush on someone? GYEA...JUST A LIL ONE THATS FADIN HEHE
Who is the person you like now/if not, who was it before? HUH?
If you stopped liking that person, what was your reason? CUZ...TOO MANY REASONS....BUT MOSTLY CUZ IM SURE HE AINT INTRESTED IN ME...
How long did you like that person/have you been liking that person? UMM MAYB 2 MONTHS OR 3
Does he/she go to the same school/work? NADA
Can you imagine getting married with your gf/bf? AINT GOTS ONE HEHE
Does your gf/bf treat you right? ???
Do you want to get married someday? DUH!!
Do you want to have kids? GYEA
How long was your longest relationship? EHH...I DUNNOZ...ON AND OFF SINCE DA 6TH GRADE....
What`re at TWO things you look for in someone? HEIGHT!!!..PERSONALITY


Chapter 6 - Friends

Who is/are your bestfriend(s)? NIKKI,RECKLESS,GREMLIN
Who can you tell anything to, ANYTHING meaning even your deepest darkest secret? GREMLIN
Who is always there for you? GREMLIN n NIKKI
Who do you tell your problems to? GREMLIN
Who is the one person that makes you laugh A LOT? GREMLIN AND SILENT
Who is the most annoying? GREMLIN ^_^
Who can you talk to nonstop? SILENT
Who do you write letters to? NO ONE RAH NOW....AND I HOPE IT STAYS THAT WAY
Who has the best personality? FUCK IF I NOE...HEHE
Who laughs alot? ME CUZ IM GiGGLeZ...^_^
Who have you known the longest? NIKKI
Who is your smartest friend? NIKKI
Who is the craziest? GREMLIN?
Who do you talk to on the phone most? NO ONE REALLY...KINDA TIE BETWEEN GREMLIN AND SILENT
Who do you play with alot? PLAY? HAHA....IMMA SAY NO ONE...HAHA
Who do you joke around with alot? GREMLIN AND SILENT
Who is the most generous? GREMLIN
Do you envy any of your friends? NADA
Do you get along with most of them? GYEA
Do you have an imaginary friend when you were little? I STILL DO..HIS NAMES FRANKLIN EDWARDS DA III....MUHAHAHA IM CRAZY NIGGA!!!
Do you still have one? LOOK UP


Chapter 7 - Your Future

What do you want to do when you grow up? MAKE-UP ARTIST
Do you want to have kids? WDFZ...THAT WAS ALREADY ASKED..LOL
What kind of car do you want? ANYONE FOR NOW....SO I CAN TAKE MY LADIES OUT...^_^
What color? BLACK WID A GREEN CLEAR COAT ON TOP ^_^ GYEA!!!
Who do you want to marry? UHHH.....YOU?
Where do you want to live? KILLA KALI


Chapter 8 - Usage/At Home Stuff

What kind of shampoo do you use? THERMASILK AND PANTEEN
Do you use a desktop or laptop? DESK
How many computers do you OWN? ONE
How many computers do you have at your house? ONE
Do you have your own room? GYEA
Is your computer in your room? if not, where? NADA...DOWNSTAIRS IN DA LIVIN ROOM
Do you have a television in your room? NADA
Do you like your room? ISH AITE
What`s in your room? MY SMALL BED...2 DRAWERS......A CABINET....AND A MIRROW WID DRAWERS...AND A CLOSET....^_^
What color are the sheets/pillows on your bed? BABY BLUE...EVERYTHING BABY BLUE..HAHA....MAYB IT WILL SOON BE CHANGED....
What`s on your bed? SHEETS..COMFORTER....PILLOWS...TEDDY BEAR....
How many floors at your house? 2?
How many rooms including bath, and living? 11
Do you have painting around your house? GYEA


Chapter 9 - Last/Randoms

Did you like this survey? GYEA...PRETTY NEATO ^_^
Will you take this again? NAWW.....STRAIGHT
Where will this survey go? NUTANG!
What time is it right now? 1053

Comment! (2) | Recommend!

HAPPY BIRTHDAY!!
Tuesday, March 16, 2004
yup....todays my mommys bday...and da twins...jeff and germ...^_^....wow now der 18!!! hehe...good shit..everyones growing up eh...*sniff*....but i dont want no one to grow up!! hehe....i wish it was dem better days...bak in da days...wid no worries like der are now n days......wat i just said....kinda rhymed ^.^...gyea!! ohh...and kai...all i really want ish my lucky sweater...ish grey...wid like a cris-cross tie at da neck area....and ish a hooded sweater...hehe...oreos..steph said i can stop by to get it myself...she didnt warn me bout merri....hehe....oh wellz... tkz tho k....and be good....hehe...anywhoz... u noe wat else i mish...my bomb ass sweats that biter bitch has....uge!!...i left clothes der too....well not really..she just jacked them..rawr!!...fucker...-_-....eh...and you noe wats really annoyin....this fren of mine...like he just calls me way too much...and hangs up on me way too much..playin silly lil kiddy games..not kewl at all...rawr...fuck tho... tonite ish a great nite to drink!! and thats no joke man!!ish 80* rah now..and ish 7 at nite!!! shits crazy huh!!!...FUCK i wanna do sumthing tonight... rawr....hopefully....or i can just sit outside....and drink by myself...muhahaha naw...im straight on that tho...only thing keeping me away from drugs n alki.... i much rather drink den do drugs....even tho it dont feel nada like drugs...ish all g... im still content wid it yanoes...oh man tho...been drama stirrin up agenz...-_- uge i wish it wuld just go away...rawr...well imma bounce....gonna go to tiffs really quick n see wats crackin tonite...^_^..byebye!!

Comment! (0) | Recommend!

single lifes for me..
Sunday, March 14, 2004
i really do think that da single life ish for me....oh wellz..hehe... all g.... ders a song by rollergirl or sarina paris...goes like..singles life for me la da de... ish on da cd i got..but kai has all of my cds...=/.....god daym it...i wish he didnt have all of those...and my $100 lucky sweater...uge....oh wellz....mom bought that for me anyways...hehe....hopefully wen i start drivin ill head over to stephs place where my clothes are at n get them...but gyea....talked to billie earlier...decided that we shuldnt be together....oreoz....weve been clinging on to each other for so long...that now all my feelings for him kinda died....oreoz...lately ive been feeling so like..uge....unattractive n shit....ish weird....fuck it....mayb i am huh...hehe oreoz tho....gyea....listen to robert miles.."fable"....shits bomb..hehe... uge!! i miss all my fucken cds...aHhHHh.....gotta go to oc and buy all the cds that i had before...i had such a nice collection too eh....all sorts...hehe....rawr!!.... fuck tho everytime i listen to trance tho....always brings bak memories...uge....anywayz... i got homework to do...and i gotta call erik bak..hehe...that boy ish just too daym sexy n funny...haha...anyways....me go now...time to smoke cuz i just ate ^_^ byebye for now!!

Comment! (1) | Recommend!

"LiVE....LOVE....LAUGH....."

GuLLiBLeViETgiRL's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.082seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.