Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   

Welcome to the Merrick

Quote
Our deepest fear is not that we are inadequate.
Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
It is our light, not our darkness, that most frightens us.
We ask ourselves, who am I to be brilliant, gorgeous,
talented and fabulous.
Actually, who are you not to be?


cluster
my loves
Fad
Li Rong
Michelle michelle
ET Laine
Lindy
finally corrupted Audrey!
Thursday. 2.17.05 1:23 pm
can u believe it?

someone living in SG for almost 20 years, experienced 20 years of CNY and still dunno how to play the most basic blackjack aka 21???

and the impossible dodo is Audrey!

she seriously dunno. dun know wat is ban luck. doesn't even know the value of an ace. haiz. seriously. dunno how to describe this kind of dodo.

by right beginners enjoy tremendous luck. but fer some reason, this ger lost the 5 bucks Joan sponsered her and 1.50 from her own pocket. playing by 50cts nia. on acct of her being beginner.

and most importantly~! when lifen and aud have a short winning streak they said they will win enuff to take taxi home wor! guess wat? after that tehy started losing. eventually went into negative imbalance of Balancesheet. lol! aud and lifen are so obvious when they exceed the 21 pts. lol

overall lost like 1 buck+/-.

zha bu duo lah~

oya, played at the secluded area ard woodland mrt station. lol



Comment! (3) | Recommend!

busy day
Tuesday. 2.15.05 8:51 am
din go sch today~! yay! too tired out and couldn't make myself leave the bed and blanket and cosy warmth and my pillows....hmm...hmmmmm.....can't wait for sch to end

unfortunately think i missed a great show wherby KS kenna shot by Janet Fok and the entire lecture hall erupted in laughter.

met T and Jaiyme at Bugis to run some errands for the SB Club. I have to buy fabric paint fo Grad ball banner at bras basar....and dragged T and Jaiyme along coz i scared i kenna lost. extremely bad case of directional deficiency.

and fabric itself. went to Arab St to buy fabric. cool sia lah. the kind of cloths there are and the interesting wares and cafes they have there. the atmosphere was really laid back and i dunno.... another world charm? felt like a tourist there.
truly another side of SG. i wun mind going again in the evening and see pple smoking the hookah and smelling the arabic food.

went to the army market also since its nearby, never went there before. or rather have no occasion to go there. eye opener. quite impressed with the array of stuff there. i'm being a bloody suaku but i really nv been there before mah! din know can get sulphur in packets and spikes for camping tents and even police cap!

met up with Eliz also after she finish her FP work in sch. And out of sheer nothing to do, went to East Coast starbucks to chit chat talk cock. and, due to 7-11 next door and my bright idea. ended up playing Bluff. muhahaha~~ the biggest Bluffer is TERENCE! and me being the sweet innocent kind guiless ger, lost big time! next time play bluff dun play with Terence. NOT FUN! he always puts true. open his cards also wrong, dun open also wrong. blady hell. his "always tell the truth policy" sucks sia. almost throttled him. took pity on him coz his face turned tomato again. bth. 2nd guy i know whu can turn red so fast.

the 1st one is a guy i inist on calling kor kor, lol. he is exactly 1 day older then me.

k. gotta go draw banner le. ciaoz!

p/s: forgot to mention. Thanx T fer ferrying moi ard today. Thanx Jie Mei!








Comment! (0) | Recommend!

merrick's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.013seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.