Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
lucky cha cha cha!
is...


hikarixgaki
Age. 24
Gender. Female
Ethnicity.
Location , NJ
School. Boston Univ
» More info.
this is my site // disclaimer
P.S. The passwords to protected entries will always be "watermelon" as for 9/27/06. For all password protected entries before then, just ask me for it but most likely the password it "pleasedont".
listening
links out
background from createblog
bebot video~
8/9/06 (wednesday)


(Does it work? XD)

I suddenly feel mad proud to be Filipino. THE BEGINNING IS SO HILARIOUS LMFAO.

Comment! (1) | Recommend!

hey hey
8/9/06 (tuesday)
little razorblade... ahaaha, blame after hours for getting me into this song. it has a cool music video.

my parents are so annoying.
i get too much to eat,
they tell me how fat i am and how i should get less,
i say "you should've told me before",
they say it's my fault,
i start crying,
they start yellling at me for crying,
i say that it's because they're mad at me,
they yell that they're not mad,
they argue with each other, mommy saying it's daddy's fault,
i start crying more because they're fighting.

it's always 'cause i'm stupid, isn't it.
i bet if i told them that i wanted to kill myself, they'd start yelling at me for being stupid. not that i wanna kill myself. i feel that way while i'm crying, but i get over it pretty quickly.


p.s. thanks dave for fixing it. i wouldnt've checked there at all, that was how i copy and pasted it so i wouldn't think of fixing that. =]

Comment! (1) | Recommend!

?!
8/6/06 (sunday)
Funny, my site won't show up on my brother's computer at all. No weblog, no profile, no nothing. But it shows up on Mozilla. So my diagnosis? USE MOZILLA. No seriously. I'mma try and fix it. I think I fixed it now, at least. Some table code.

p.s. What are some common diseases in Australia? I need some kind of webpage to link back to as well. Dammit!

Comment! (1) | Recommend!

omg
8/6/06
yay, Love Contract is the Chinese (Taiwanese?) series of the month on d-addicts! But what about Devil Beside You? I wanted to watch that too wtf. I'm gonna be so behind. I don't think they're gonna go on with Devil Beside You though, at least, it doesn't look like it. Oh well, I'm happy with It Started With a Kiss and whatever the hell else I'm watching (I don't even remember!)

I just noticed something. I have a friggin' Neopets thing hanging from my doorknob. NEOPETS! How long has it been since I was obsessed with that site?

So yeah. Don't wanna do the ABC's of science OR social studies. I don't wanna finish reading To Kill a Mockingbird either. It seems like a good book, but I don't think I can finish it in a month.

Comment! (0) | Recommend!

Okay, so a real entry.
8/5/06 (saturday)
Be it extremely emotional, controversial, messed up, or whatever, this entry has been password protected.

If you know it, enter it; or, ask me for it.

Comment! (0) | Recommend!

homework?!
8/5/06 (saturday)
Countries:
Australia
Bangladesh
Colombia (I would do China, but that's technically the People's Republic of China, not to mention that Taiwan goes by the Republic of China as well. so I don't wanna confused myself)
Dominican Republic
Egypt (Would I still get credit for doing Ethiopia? Hah, I could probably ask Ciara for some stuff about Egypt haha)
France
Guatemala
Hungary
India (I'm still tired of reporting about Iran and it's uranium, even after 2 years XD)
Japan (oh you knew I was gonna do that)
Kenya (dammit North and South Korea, I'm confused again... haha Kenya > Norway)
Latvia (Luxembourg's entry confused me for some reason, hah.)
Morocco
Nepal
Oman (lololol the only "O" country)
Philippines (obvious agan!)
Qatar (only "Q" country!)
Romania
Singapore
Thailand
United Arab Emerates
Vietnam
W?
Yemen
Zimabawe

Comment! (0) | Recommend!

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
hikarixgaki's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.018seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.