Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
General Discussion » General Chat's Chicken » Some dumb survey to express my boredom.
ShaShaBoo | Some dumb survey to express my boredom. - Posted on 2007-07-16 21:48:05
| weblog | profile | gallery | new threads

Fill it out if you want. It only entertained me for 10 mins.

Are you in a relationship? Yep.
2. Are you happy?: Sort of.
3. Are you bored?: Pretty much.
4. Are you sad?: Maybe.
5. Are you Italian?: Nope.
6. Are you German?: Nah.
7. Are you Asian?: Yep.
8. Are you Mexican?: Zip.
9. Are you Irish?: Nada.
10. Are your parents still married? Most definitely.

Ten Facts
1. Hometown?: Mira Mesa.
2. Hair Color: Black on top. More brownish, though.
3. Height? 5'0"-5'1"
4. Hair style: Down, for now. Up when it gets really hot.
5. Eye color: Dark Brown.
6. Birthday: DEC30.
7. Mood: Alright.
8. Who's your best friend: Alexanne, Katherine, Angela, & of course, my boyfriend.
9. Available: For what?
10. Lefty/righty: Right-handed.

Ten Things About Your Love Life
1. Have you ever been in love?: I am, now. & that's for real.
2. Do you believe in love at first sight? Hahaha, I believe it is possible.
4. Have you ever been heartbroken? Nah, forget all those crushes, man.
5. Have you ever broken someone's heart? Probably.
6. Do you like someone and do they know?: How 'bout love. & I totally know they love me.
7. Have you ever liked someone but never told them?: Oh, yeah.
8. Are you afraid of commitment? Well, I'm living in commitment right now. & I'm just living it.
9. Have you kissed someone within the last week and a half? Yep.
10. Have you ever had a secret admirer? Possibly, I forgot.

Ten This Or Thats
1. Love or lust?: Love.
2. Hard liquor or beer?: None.
3. Cats or dogs?: Used to be cats, but dogs seems pretty chill.
4. A few best friends or many regular friends?: Few bestfriends.
5. Television or Internet?: Internet.
6. Pepsi or Coke?: Sierra Mist!!!!!
7. Wild night out or in? Got no clue.
8. Night or day?: Night.
10. AIM or phone?: Phone.


Ten Have You Evers
1. Been caught sneaking out? Nah.
2. Smoked marijuana?: Nope.
3. Done something you regret?: Of course, & I still regret. It's so hard to let go.
4. Been sky diving?: Nope.
5. Been on a house boat?: Nada.
6. Finished an entire jaw breaker?: I don't remember, probably not.
7. Wanted something/someone so badly it hurt?: Ooohh yeeaaahh.

Ten Basics
1. Real name: Shaneen Fernandez
2. Nicknames: Sha-sha & Shashaboo
5. Male/female: Female.
7. Middle school: Wangenheim. The best.
8. High school: Mira Mesa High School.
9. Do you like your life?: It's alright.
10. Piercings and tattoos?: Nope. I want a tattoo though, but I don't have any.

Ten things you want in a gf/bf
1. Smile or eyes: Both.
2. Light or dark hair: Dark.
3. Hugs or kisses: Both.
4. Shorter or taller : Taller.
5. Intelligence or attraction: Both.
6. Romantic or spontaneous: Both.
7. Nice abs or nice arms: Both.
8. Hook-up or relationship? Marriage :].
9. Body or mind: Both.
10.Trouble maker or hesitant: None. That's just not a very good person right there.

1.What's the last mistake you made?
Putting my damn contact solution in my damn denim jeans -_-.

2. Is the sun shining?
Yep.

3. Can you successfully blow up and tie a balloon?
Yes, but depends on how much I have for tying the balloon.

4. Do you like text messaging?
It's alright, but I don't really have txt msging.

5. Are you having a good/bad hair day?
It's alright, could be better.

6. What was your last purchase?
Idr.

7. Are you wearing any make-up right now?
I don't wear make-up at all.

8. What are your plans for later?
Just sitting at home, watching movies, talking to my boyfriend, etc.

9. What is your favorite DDR song?
The butterfly one lol.

10. Is there any drama within your life?
Nah, I wouldn't think so.

11. What is a song they need to stop playing on the radio?
Idk.

12. Are you content with life right now?
I guess.

13. Does anyone like you?
How 'bout love.

14. What is your current obsession?
My boyfriend, Monico.

15. Do you have your license?
Nope, not yet. I have my permit, though.

16. Ever been kissed under mistle toe?
Ummmmmmm, Idr.

17. Would you ever smile at a stranger?
Depends.

18. Ever done a random act of kindness?
Yep.

19. Do your toenails have nail polish on them?
Yes, french tip.

20. When was the last time you wore eyeliner?
Never in my life.

21. Last curse word you said was?
I forgot.

22. Are your lips chapped?
No.

23. Are you currently jealous?
Yeah. Everyday, allday. Sucks to be me right now.

24. Do you own an ipod?
Naaaaaah. A chocolate. Part phone, part Mp3. Totally sweet.

25. Did you have a dream last night?
I think I did. Or the night before. It was weird.

26. Are you mad at anyone?
Yes. Unfortunately, I am.

27. Who is the most random person you know?
Idk. Me?

28. What's going on this weekend?
Idk.

29. Done any spring cleaning lately?
Maybe.

30. Anything bothering you?
Everything.

31. Did you wish for anything last night on 11:11?
Nope.

32. Do you drink coffee on a regular basis?
Yuck. Coffee. My mom told me.. if you drink coffee
& you settle & appt. for a mammogram check-up
your breasts will hurt more cuz of too much coffee =O.

33. Do you wish you were with some one else?
Nooooo waaaayyyy. I got my husband just couple blocks away doc.

34. Are u wearing any jewelry?
I wish. I can't afford the kind of jewelry I like.
All I have is my baby bracelets & stuff. & those are like 14k.

35. Ate any exotic food lately?
Last time I ate something exotic was .. you don't wanna know.
I'd get in trouble.

36. How many contacts do you have on MSN?
I dont have/use MSN.

37. Are you easily amused?
Sometimes. Depends on my mood.

38. Can you lick your elbow?
Nope. But hey! That's possible.

39. Do you know this song, "we stay fly, no lie, you know this"?
Yeah -_____-.

40. What piercings do you have?
Both my ears.

41. Do you have a crush right now?
I've ALWAYS gotta crush on my boyfriend ;)

42. What are your plans over the summer?
Take my behind the wheel training, finish my service for the community :]

43. How's life going for you?
It's alright.

44. What is on your mind just this second?
This question.

45. how is your heart lately?
It's strong. Gotta eat those "good for the heart" cereals nowadays =).

46. Are you good with directions?
Naht Relly.

47. What was the last movie you saw?
Apocolypto.

48. The last place you went?
Panda Express.

49. Miss someone?
Most definitely.

50. What made you smile today?
Just how I actually communicated w/ people today. Fun.

51. Are you scared to fall in love?
Not really, no.

52. Have you ever kissed someone of the same sex?
Yep. Babies are cute.

53. Ever thought you were in love?
Hell yes! How 'bout in love RIGHT NOW.

54. What were you doing this morning at 7 am?
Getting ready, eating b-fast.

55. What were you doing this morning at 10 am?
At damn school.

56. What were you doing this afternoon at 12 pm?
Lunch time from Panda Expresssss, yo!

57. How many piercings do you have?
2 on my ears! You have already asked me this!

58. Do you have a tattoo?
I wish I did! I told you already! I wish I had it at the back of my neck.
& a picture of my boyfriend's face on my stomach =].

59. What was the last thing you ate?
Panda Express.

60. What was the last thing you drank?
Water.

61. Last text message sent?
My father.

62. Do you have a nick name?
I've already said that.

View Page: 1 2 3 4
LostSoul13 | Untitled - Posted on 2007-08-26 20:51:21
| weblog | profile | gallery | new threads

so ... pretty much ... I'm bored. enjoy!

1. How many Friends do you have?
~ 23

2. How about many sdneirF do you have?
~ 32

3. Do you personally know them?
~ only my sister; I'd like to meet some of them though.

4. Do you like NuTang forums?
~ for the most part ... some of them we could do without

5. Do you dislike any NuTangers?
~ only the ones who try to violate the rules

6. Do you want PPS?
~ of course =]

7. How often do you recieve PPS?
~ on a daily basis, but not too many at a time

8. What is your current profile picture?
~ uhm, haha, my cow

9. What is your current interest rating?
~ 6.28

10. Have you ever been on NuTang's top 10?
~ on rare occasion

11. Have you ever been on NuTang's most active?
~ yep, I'm there right now

12. Have you ever been at the top of the NuTang collage?
~ like RJ said, its pretty much the same as the most active, so yep

13. Have you ever commented Dave?
~ only when I have something good or worthwhile to say

14. Have you ever met a NuTanger in real life?
~ nope, but like I said, I would like to

15. When you blog, do you often use bold, italic, &/or underline?
~ not often, but on occasion

16. If so, what do you use most often?
~ italics

17. Do you welcome new NuTangers?
~ I try to

18. Do you use NuTang's pre-made layouts?
~ nope

19. Do you think dead NuTang pages should be deleted?
~ I think the person should be e-mailed asking if they'll ever use it again; if not, then yes

20. Have you been on someone's NuTang more than 30 times in a month?
~ possibly, but I'm not sure

21. Do you read people's profiles?
~ sometimes

22. Do you like NuTang's smilies?
~ some of them are cute

23. Do you get jealous of people who write better blogs than you do?
~ nope, though sometimes I feel like my blog is not as "interesting" as some others

24. How many times do you blog on NuTang in a week?
~ I try to blog at least once a day

25. Do you read other people's blog comments?
~ haha, yeah

26. Do you read other people's guestbook comments?
~ nope

27. Do you rate profile pictures? If not, you should.
~ no, I don't ... some are not worth rating

28. When you surf to get on NuTang's most active, do you click on old NuTangs?
~ I select "surf random profile" and click next =) so some of the time yes, I go through older Nutang blogs

29. Do you click on NuTangs that have the most blog pages?
~ I read a select few people's blogs more often than others ... but I don't aim for the most popular

30. Do you tell other people about NuTang?
~ definately

31. If so, what do they say/do?
~ most of them aren't that interested

32. Your location when you sign onto NuTang?
~ uhm ... the couch? wherever my lappie happens to be

33. Besides NuTang, where else do you blog?
~ I don't; I have three different Nutang names though

34. Do you also visit myspace, facebook, friendster, etc... at the same time you visit NuTang?
~ myspace and facebook, yep

35. Do you read people's last log-ins or member since?
~ yes, but only if I haven't talked to them in forever and I'm seeing when the last time they logged in was

36. How often do you add people?
~ not often ... actually I don't remember the last time I added a friend

37. Do you stay on other people's NuTang's for pleasure? [Reading their blogs, listening to their music, looking at their gallery pictures, etc.]
~ haha, yes on some of them

38. How often do you look at other people's galleries?
~ not very often, but I did happen to look at someone's gallery yesterday

39. How often do you post a shoutout in the shoutbox?
~ on a daily basis, more-so when I can actually contribute to the conversation

40. Finally, how did you like this first NuTang survey?
~ it was different than the usual ones; it didn't ask the same questions, so sure

ShaShaBoo | Yay! - Posted on 2007-08-27 02:42:41
| weblog | profile | gallery | new threads

I love reading filled out surveys I've made!

Yay me!!

randomjunk | Untitled - Posted on 2007-08-27 18:54:04
| weblog | profile | gallery | new threads

Haha. :P Maybe you should try writing a shuffle playlist one. Those are my favorites. :D

ShaShaBoo | Untitled - Posted on 2007-08-27 23:38:44
| weblog | profile | gallery | new threads

Mhm, but don't you think NuTang survey's are even AWESOMEERRR?

Maybe if they weren't so boring =P.

But maaaaaaaaaaybe.

randomjunk | Untitled - Posted on 2007-08-28 17:23:05
| weblog | profile | gallery | new threads

Well TECHNICALLY we only have ONE Nutang survey. The other one is more like a... describe yourself survey.

ShaShaBoo | Uh huh. - Posted on 2007-08-28 20:36:24
| weblog | profile | gallery | new threads

Yeah, basically.

ShaShaBoo | I might need to repost the NuTang survey again. - Posted on 2007-08-28 22:14:30
| weblog | profile | gallery | new threads

The first NuTang Survey.
You might need to make a new window to fill out these questions. Have fun!

1. How many Friends do you have?
-

2. How about many sdneirF do you have?
-

3. Do you personally know them?
-

4. Do you like NuTang forums?
-

5. Do you dislike any NuTangers?
-

6. Do you want PPS?
-

7. How often do you recieve PPS?
-

8. What is your current profile picture?
-

9. What is your current interest rating?
-

10. Have you ever been on NuTang's top 10?
-

11. Have you ever been on NuTang's most active?
-

12. Have you ever been at the top of the NuTang collage?
-

13. Have you ever commented Dave?
-

14. Have you ever met a NuTanger in real life?
-

15. When you blog, do you often use bold, italic, &/or underline?
-

16. If so, what do you use most often?
-

17. Do you welcome new NuTangers?
-

18. Do you use NuTang's pre-made layouts?
-

19. Do you think dead NuTang pages should be deleted?
-

20. Have you been on someone's NuTang more than 30 times in a month?
-

21. Do you read people's profiles?
-

22. Do you like NuTang's smilies?
-

23. Do you get jealous of people who write better blogs than you do?
-

24. How many times do you blog on NuTang in a week?
-

25. Do you read other people's blog comments?
-

26. Do you read other people's guestbook comments?
-

27. Do you rate profile pictures? If not, you should.
-

28. When you surf to get on NuTang's most active, do you click on old NuTangs?
-

29. Do you click on NuTangs that have the most blog pages?
-

30. Do you tell other people about NuTang?
-

31. If so, what do they say/do?
-

32. Your location when you sign onto NuTang?
-

33. Besides NuTang, where else do you blog?
-

34. Do you also visit myspace, facebook, friendster, etc... at the same time you visit NuTang?
-

35. Do you read people's last log-ins or member since?
-

36. How often do you add people?
-

37. Do you stay on other people's NuTang's for pleasure? [Reading their blogs, listening to their music, looking at their gallery pictures, etc.]
-

38. How often do you look at other people's galleries?
-

39. How often do you post a shoutout in the shoutbox?
-

40. Finally, how did you like this first NuTang survey?
-

Bullet | Untitled - Posted on 2007-09-02 01:58:51
| weblog | profile | gallery | new threads

You got any shorter surveys? T_T

randomjunk | Untitled - Posted on 2007-09-02 03:03:00
| weblog | profile | gallery | new threads

I'll write a shorter one! :D

1. Pretend you are a ladybug. What color are you?

2. What is your ladybug-ish name?

3. Are you a pimpin' ladybug?

4. Can you fly? Or have your wings been ripped off mercilessly?

5. How long will you live before some idiotic little kid comes and squashes you?

Zanzibar | Untitled - Posted on 2007-09-02 14:22:15
| weblog | profile | gallery | new threads

Randomjunk's survey really asks the hard-hitting questions.

View Page: 1 2 3 4

  Hot Topics Last Post Views Replies
Neopets
sagittariusmoon 2017-05-14 17:31:29 345424 23
Everyone... POST PICTURES!
sagittariusmoon 2016-05-29 18:12:19 3554208 241
Remember to Use the Invite Tool!
randomjunk 2016-02-11 15:53:30 8156 920
Any type of export thing?
AmbyrJayde 2016-01-08 14:17:54 571821 2
BATTLE THREAD: friendly bout.
invisible 2015-08-04 18:24:04 542 100
WE HAVE A MOBILE SITE!
invisible 2015-08-04 18:21:17 44 2
BATTLE THREAD: RANDOM, I CHOOSE YOU!
Midnight 2015-04-15 10:35:59 86 17
Can you help me get this started?
randomjunk 2014-10-29 22:40:39 81 13
Nutang Chatroom!
middaymoon 2014-09-24 23:35:11 289 48
Mr. and Mrs. Sank's Cake Topper Contest
ikimashokie 2014-01-05 15:43:13 65 10
A friend just released a quadruple album
dont-see 2013-10-08 04:02:38 1324570 2
My profile pic won't change..
sagittariusmoon 2013-07-04 09:05:58 10076 2
Shhh, it's a secret!
sagittariusmoon 2013-07-03 14:09:05 351 14
HEY PALS! Lets get to know one another a little better.. The NuTangian Challenge!!
sagittariusmoon 2013-07-03 10:43:38 35052 83
NUTANGIAN COUNCIL MEETING
Midnight 2013-04-29 08:31:49 170 21
February Entry-a-Day Challenge!
randomjunk 2013-03-02 19:51:59 175 21

NuTang.com • The Ultimate Weblog Community

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.014seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.